dijous, 13 de juny del 2013

bones vacances "padrina" Montse!

Durant aquests 6 anys, he aprés amb tu a estimar els llibres i a fer més divertida la lectura, amb tu vam començar el diari de lectura i l'hem continuat fins ara, a 6è, hi ha d'altra gent que n'ha gastat 2 o fins i tot 3, però jo només n'he escrit un  encara no l'he acabat! però igualment es una de les coses més boniques que tinc, quan sigui gran, ho llegiré i em farà molta gràcia i me'n recordaré dels moments en que els llegia, els escrivia i després tu me'ls corregies! 
En aquesta foto me'n  recordo, que em vaig deixar el llibre que havia de llegir i em vas renyar, vaig tenir que llegir un llibre de la biblio que no tenia preparat.
Gràcies per haver-me ensenyat a llegir tant, t'estimem Montse.

Mar Anglada Serradó 
1er 2008
2on 2009
6è 2013 


El Sant Jordi és això, la biblio, els mestres que deixen un record gran i la seva qualitat humana als nen i les nenes, la col.laboració dels pares en tasques que els impliquen, etc. Tot això només ho saben fer persones implicades, i amb molta força, amb la gran feina que és ensenyar a ser grans persones als nostres nens i nenes. Gràcies per acompanyar-los en aquesta etapa i ensenyar-los tot allò que tu saps, sobretot com diu la Mar, en la lectura, que és una gran font d'aprenentatge. 

Ara el Rossinyol vola cap a un descans merescut.

Vicent Anglada Barbé

1 comentari:

  1. Mar, encara podem arreglar la distracció d'aquell dia! Em sap greu que no estigui gravada la lectura que volies llegir.

    Per què no et graven tres minuts, m'ho envies i ho penjo? Seria, penso una cosa divertida i curiosa?

    El Sant Jordi és, sobretot, les famílies que han decidit portar-hi els seus fills i filles i dedicar-hi temps i esforços.

    Em recordo dient a les tutories que, per a mi, la família és més important que l'escola. Sé que ambdues ho són, però.

    Gràcies per regalar-me les paraules Rossinyol i padrina. Les dos són paraules que com la Rateta Giberta les poso dins de la capsa de les paraules boniques.

    Gràcies i una abraçada.

    P.D. Mar a tu també et trobarem a faltar. Bon inici de la nova etapa que comences. Ah! I fés el que et proposo. Voldràs?

    ResponElimina