dilluns, 17 de juny del 2013

Per a la Montse que s'ha jubilat



Montse m'has ajudat molt i ara se fer més coses. Gràcies Montse per fer aquest esforç d'ensenyar. Montse sempre  et recordaré molt, i molt !! .

Ens has explicat moltes coses  i quan miri el Diari de Lectura pensaré en fer punta fina al llapis ja que fa la lletra més bonica com sempre m’has dit.

Gràcies!!

Julia Remacha Farré  



La família de la Júlia també pensem que has deixat una gran empremta en la nostra filla... i molta sort en la nova etapa que has començat.   

 

 

1 comentari:

  1. Júlia saps fer més coses perquè tu tens ganes de saber-ne fer més.

    Jo també et recordaré molt i molt. Però desitjo tornar-vos a veure.

    Família de la Júlia, gràcies per escriure aquestes frases que em fan feliç. Però jo penso que qui deixa més empremta i es nota... sou vosaltres.

    ResponElimina