diumenge, 16 de juny del 2013

Per la Montse


Montse,

Te'n recordes aquell dia que vaig llegir aquell llibre del conillet ?.
I quan et vam cantar aquella cançó tan bonica del rossinyol ?.
Em va agradar quan et vaig veure tant contenta i emocionada...ets la millor professora del món !!!

Marc Chavarri Espejo

Hola,

Espero que de tant en tant ens vinguis a visitar per que t'estimo molt.
Encara recordo aquell primer dia que ens feies llegir un conte i ens gravaves, estavem mes nerviosos...però tú ens tranquilitzaves fent-nos gaudint de la lectura !!!
Quan et jubilis del tot no t'oblidare mai.

Andrea Chavarri Espejo







1 comentari:

  1. Marc i Andrea jo tampoc us oblidaré. Jo també us estimo.

    Marc recordo que les paraules que vas llegir em van entrar al cor. Quan us vaig veure allà al mig de la rotllana em vaig sentir molt estimada.

    Andrea sé que a vegades fer-vos llegir i gravar-vos us posava nerviósos. Però per a mi era com si recollís un moment molt important del vostre camí lector. Alguna vegada, encara t'escolto.

    Una abraçada ben dolça.

    ResponElimina