dijous, 20 de juny del 2013

GRÀCIES

Ja fa uns quants anys que vaig fer de monitor a l'Escola... però encara recordo com si fos ahir tot el que vaig aprendre escoltant i mirant com et relacionaves amb els nens.
Vull compartir amb tu una cita del meu llibre estimat; "El Petit Príncep" d'Antoine de Sant-Eupéry:

Aquí tens el meu secret. És molt senzill: només s'hi veu bé amb el cor. L'essencial és invisible als ulls...

Moltíssimes gràcies per regalar-me tantíssimes coses essencials.
Una abraçada,

Juan Antonio Soler

1 comentari:

  1. Juan Antonio gràcies per escriure.

    Em sentia molt afortunada de compartir aquelles estones del migdia amb tu. Fer cas de les recomanacions de llibres que em feies em va ajudar a millorar les relacions amb la mainada. Recordes que em vas recomanar un llibre de ioga per infants?

    Sóc jo qui t'ha d'agrair moltes coses. la biblioteca mai oblidarà la visita de tots els teus Petits Prínceps. Va ser una exposició inoblidable.

    Una abraçada

    ResponElimina