dimecres, 26 de juny del 2013

Plaers



Montse, els millors desitjos i tot el meu afecte!!!

      PLAERS
   El primer esguard per la finestra al matí
                    El vell llibre retrobat
                    Rostres plens d’entusiasme
               Neu, el canvi de les estacions
                          El diari
                           El gos
                      La dialèctica
                Dutxar-se, nedar
                    Música antiga
               Sabates còmodes
                         Comprendre
                      Música nova
                     Escriure, plantar
                            Viatjar
                           Cantar
                          Ser amable
(Bertolt Brecht- 1974: Les elegies de Buckow)

Una abraçada
Teresa Huguet

6 comentaris:

  1. Aprofito aquesta entrada per agrair-vos les paraules boniques que m'heu regalat.

    Amb temps i calma aniré personalitzant les respostes.

    Teresa, moltes gràcies per la poesia. És ideal per explicar la vida plàcida que deixa de ser un somni quan s'arriba a la situació en la que ens trobem.
    Una abraçada afectuosa.

    ResponElimina
  2. 14:23 del dia 30... ja he contestat 11 entrades. Estic al 13 de juny! Paciència. Aviat contestaré la trentena que em falta!

    ResponElimina
  3. A les 19:46 del dia 30... he arribat a l'entrada del Joc de qui és qui, aquí. (He començat per les últimes)

    Desitjava contestar a tothom avui. Crec que no serà possible perquè començo a estar una mica confosa després de llegir, tantes coses boniques, que s'han escrit dedicades a mi.

    Les respostes que escriuria estarien sota els efectes d'una sobrecàrrega amorosa i voldria continuar essent conscient del que escric. Per això deixo passar una estona o potser esperaré a demà.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. 12:30 del dia 1: només em falta contestar 7 entrades!
    Es clar que segur que me'n deixo alguna. Quan acabi... revisaré!

    ResponElimina
  5. A les 19:01 del dia 1, m'he quedat encallada intentant contestar a la Mercè. Sóc jo que li tinc tantes coses agrair... que ara no sé com dir-li-ho.
    Demà hi tornaré!

    ResponElimina
  6. 09:38 del dia 2 de juliol de l'any 2013, penso que he escrit un comentari a totes les entrades. Ha estat un plaer deixar que el meu cervell i el meu cor vesessin frases personalitzades per a cadascuna de les persones que hi heu participat.

    Desitjo salut i benestar per a tothom que a escrit i per a qui no s'ha decidit!

    Gràcies i fins sempre, si es pot! ;-)

    ResponElimina