dimecres, 26 de juny del 2013

No t'oblidaré mai MONTSE



Ens vam conèixer a primer
i ens veiem a totes hores.
Tu em fas sentir bé 
quan comencem el cole.
Ara estàs jubilada
i no ens veiem tant.
només a la biblioteca
un instant.
Quan ens veiem un
somriure intercanviem 
i una abraçada ens fem.
I quan caigui la primera
fulla de tardor, 
desitjaré que quan 
comenci l'escola tu
m'esperis a la porta.
Ja faré 5è i estaré
dos cicles més de quan
ens vam conèixer,
però no oblidaré mai
el primer dia que ens
vam veure.


LAIA! :)

2 comentaris:

  1. Laia! Poetessa del meu cor!
    Quina poesia tan bonica!

    Jo tampoc oblidaré mai la teva dolça mirada, el teu somriure, la teva bondat, les teves ganes de treballar bé, la teva placidesa...

    Tinc un record exquisit dels anys passats al teu costat. Són dos cursos pletòrics. Plens de vivències i emocions, d'aprenentatges i d'idees...

    Un petonet ben dolç a cada galta i una abraçada tendra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse m'alegro molt de que t'hagui agradat!!
      Jo tambe tinc un gran record dels cursos passats i no s'oblidaran escla!!

      Un petó i una abraçada ben gran per tu!!

      LAIA <3

      Elimina