dilluns, 17 de juny del 2013

El meu tresor, el teu tresor.

Hola Montse, soc l'Èlia. M'ha agradat molt poder estar tots aquests anys amb tu i aprendre moltes coses. M'has ensenyat a gaudir de la lectura. Gràcies a tu vaig iniciar el "diari de lectura". D'aquesta manera he pogut veure l'evolució de la meva lletra, els dibuixos que he fet i tenir un record dels llibres que he llegit al llarg del temps. Per a mi també és un tresor, tal com dius en alguns dels comentaris al diari. Per això, a l'hora de dir-te fins aviat i de enviar-te un regal, he pensat en donar-te el meu tresor, que és ara també el teu tresor. Una abraçada molt forta i records de tota la família.

Èlia


1 comentari:

  1. Èlia per fi puc llegir aquell escrit del que em vas parlar l'últim dia de curs. Vaig pensar que ja no sabia navegar i que m'havia perdut alguna cosa important. - Ei! No pensis pas que em va desvetllar aquest blog secret!

    Estic molt contenta del regal que em fas. Per a mi el teu Diari de Lectura és un dels tresors més importants del món. En un grapat de fulls hi ha la història lectora de molts anys. I es nota que t'has fet gran i que ha crescut i molt la il·lusió de fer cada vegada millor les coses. (M'encanten els teus dibuixos)

    Sempre he pensat que m'hauria agradat gaudir més de la teva dolça companyia.

    Petons i dona les gràcies al pare i a la mare per moltes coses que ara i aquí no escric.

    ResponElimina