dimecres, 19 de juny del 2013

Hola Montse!

Sóc el Jaume gràcies a tu vaig aprendre a llegir més bé. M'agradaven els comentaris que em posaves al diari de lectura i així m'animaves a llegir. 
Sempre et tindré al cor.
Encara que no has estat mestra del Jaume sempre hem estat en contacte a través de la biblioteca, hem compartit alguna sortida de cicle. Per mi sempre has estat un referent de la nostra escola, aquesta manera de treballar, aquesta calma que transmets i aquesta gran passió pels llibres i la lectura que encomanes. 
Moltes gràcies per tota la dedicació i molta sort en aquesta etapa que encetes ara!

Una abraçada
Iolanda

1 comentari:

  1. Jaume i Iolanda gràcies a vosaltres per ser com sou.

    Jaume segueix sent la persona bona, amable, educada... que ets. Sempre m'he sentit molt bé quan he estat amb tu.

    Iolanda un plaer tenir-te a prop. Tinc records exquisits de les teves col·laboracions a la biblioteca, a l'aula...
    A mi ets tu qui m'encomana calma!

    Gràcies i fins aviat!

    ResponElimina