dimecres, 19 de juny del 2013

Fins sempre Montse!

Fa uns anys que et vaig conèixer  tan autèntica, dinàmica, bona persona, predisposada sempre a donar un cop de mà. Després de donar una i mil voltes, t'he retrobat i em vaig alegrar al retrobar la mateixa persona que havia conegut. Ara diu que te'n vas, que has decidit deixar l'escola i dedicar més temps a la gent que estimes, a les teves aficions, a viure de manera més tranqil·la i sosegada. Només desitjar-te el millor en aquesta etapa de la vida i donar-te les gràcies per haver-me permès compartir aquest temps amb tu, haver-me escoltat quan ho necessitava, haver-me ajudat quan t'ho demanava i donar-me lliçons de vida en tantes i tantes ocasions.

Que siguis molt feliç.


Una abraçada.
M.Àngels Agullana

1 comentari:

  1. Jo Àngels també et desitjo que siguis molt feliç.

    Tot el que em dius t'ho he d'agrair jo a tu perquè tu també ho fas sempre i a més a més amb un bon humor admirable i envejable.

    Gràcies a tu per ser com ets i molta sort i bon fer pel proper curs.

    ResponElimina