dijous, 20 de juny del 2013

PEL PASSAT I PEL FUTUR

Hola Montse vàrem tenir la sort de conèixer-te com a mestra de les nostres filles, vas ser de gran ajuda tan en els moments bons com en els més complicats, doncs en vam tenir de tots colors . Des  d'aleshores a casa sempre has estat la Montse . Al cap dels anys el destí va fer que durant uns mesos fossis companya de feina i vaig poder comprovar en primera persona la teva bondat, la teva capacitats d'ajuda i el teu saber fer. Molt agraïts per tots i espero que en el nou camí que has empres tinguis tota la sort i felicitat que et mereixes.
Una forta abraçada,

Antoni, Marta, Laia i Marta Joana.

1 comentari:

  1. Marta jo sóc l'afortunada d'haver-vos conegut.
    Quan recordo els meus primers anys a l'escola sempre van acompanyats dels bons moments passats amb la Marta Joana i amb la Laia.

    Per a mi aquells mesos que vaig tenir la sort de compartir treballant al teu costat, van ser molt bons perquè "vaig poder comprovar en primera persona la teva bondat, les teves capacitats d'ajuda i el teu saber fer". ;-)

    M'ho has posat fàcil però pensa que és ben bé veritat.
    Un petó i una abraçada forta i dolça.

    ResponElimina